Lov, dimma och nja dra åt 17 med rubrik

Här får ni lite bilder som sammanställer mitt lov än så länge!
För en bild säger mer än tusen ord?

dimman?Jag och min pappa i sundsvall gick upp 4 på morgonen och promenerade för att kolla på soluppgången i dimman. Fint var det, dock så var jag en sliten, osminkad svettig och kall tjej som gick hemåt för att få igen sömnen när klockan passerat 7. Men en upplevelse var det. Ska börja göra mer sånt spontant. Jag blir tårögd när jag tänker tillbaka på det, men det kan vara för att jag blir så känslosam när jag lyssnar på bo Kaspers Orkester.

 

Klart man ska skejta!

Nej jag orkar inte lägga ut fler bilder nu. Så en ego Marianne säger godnatt och trevligt fortsatt lov

Peace och puss /Marran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0