Påsklov

Känns väldigt uppskattat med lov, tummen upp för det. Igår blev det dans on da floor och övernattning hos mig, Angie och Tissla är sköna typer! Det blir att åka till sundsvall i några dagar så jag kommer hem på måndag. Överraska mig med party det skulle uppskattas. Just ja, igår blev jag fotad för nöjesmagasin för dagens outfit får se om den kommer med eller inte, kan ju alltid hoppas. Nej nu måste jag packa lite, skate brädan och tandborste sen fixar allt sig! Btw kan alla ge sig med att inte äta, dö jävla fitt ideal DÖÖÖÖÖ!  Unna er, eller inte unna ta för er av det goda godiset nu, har skärpt mig och blivit en person som gillar mat igen.

Här komme lite skejt bilder från onsdags! 

Peace / Marran


Kommentarer
Postat av: annut

BRA MARRAN! VÄLKOMMEN TILL MATKLUBBEN. MAT ÄR LIVET, LIVET ÄR MAT

2009-04-10 @ 12:44:55
Postat av: Anonym

snygga bilder:D

2009-04-15 @ 16:20:09
Postat av: iDdLA

helvete tror inte mitt namn kom med på förra inlägget.... ._.

2009-04-15 @ 16:20:45
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0