Yoyo har rätt

Denna blogg suger riktigt hårt. Angie får ta och hjälpa till lite är men jag börjar känna att blogga kanske inte riktigt var my thing kanske ska starta en blogg med enbart konst eller något haha.

Måste skriva ett övertygande tal till imorgon och ämnet blir Ppiller suger riktigt jävla fitt hårt. Visste ni att det finns ett preventiv medel för killar som är framforskat men det har inte kommit ut på hyllorna för det blev samma biverkningar som tjejer får deprimering, minskad sexlust osv. Tro mig det är inte roligt. Var halft försörd när jag hade smaskat piller i några månader. Man bli arg ledsen och sexet blir sämre med andra ord inte värt att ta det där jävla pilleret. Dunkar säkert för massa men jag tycker att männen borde också ta lite ansvar.

Medans vi tjejer är halft ihjälskrämda över att mensen helt plötsligt ska sluta så kan killer bara ta dte chill. Nej nu får det komma en ändring. Tjejer har mens, vi är dom som måste föda upp ungjävlarna genom världens minsta hål, okej det blir enormt när det väl gäller men vafan då kan väl killarna tugga lite piller om det är så jävla jobbigt med kondom. SATAN VAD SUR JAG BLIR. Så jag ska fanimej inte börja med p piller förens det komemr för män då kan man turas om.

 Satans piller gör en tjock, deprimerad och allmänt skit.


Peace/Marran


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte lite upprörd, hahaha!

2009-05-05 @ 20:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0