Panik och taggande




Idag måste jag göra klart wordprovet galet vad panik man får när man har hamnat efter i saker och det bara byggs på. Tack och lov så ommer jag troligtvis hinna klart det med líte hjälp hehehe. Det blir att åka till stallet nu i eftermiddag, men vet inte om det är teori eller inte hoppas inte.

Angie har som sagt mediafasta, hur länge tror ni att hon kommer att klara sig utan mobil, tv, internett ja all kontakt med någon slags fejk värld. Men stå på dig lillen! Jag tror nästan inte på dig.



Vet ni vad? Om exakt 3dagar så börjar SPORTLOVET! Wohoo Ni kanske även undrar varför jag lägger in en tigerbild på mig själv.. Helt ärligt så är det för att jag itne kommer på något annat att lägga upp så ni får nöja er med denna. Hör av mig mera ikväll.


Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0