Proppmätt



... är det ända jag kan förklara mig som just nu. Jag Jörgen och Elin var sugen på något riktigt gott så vi traskade iväg till Lobbyn vilket jag fick creds för eftersom jag hittade ett nytt place att käka på åt Jörgen. Efter en stor portion Lobbyns rekomenderade kunde jag nästan inte stå upp. Det var verkligen illa. Jag trodde att jag skulle spy när som helst.
Vi sa hejdå till Jögge och gick på en liten shoppingtur. Eller Elin gjorde det. Jag windowshoppade mest eftersom min budget ligger på - men jag hittade faktiskt ett riktigt snyggt linne på MQ.
 Imorgon får vi lov. Gud vad schänt. Då ska jag åka snowboard, shoppa och allmänt chilla!
Nej nu tror jag att det är dax för en powernap.
Just det! För er som inte hänger med så kan jag med lycka tala om att min mediefasta är över nu!

Sleep tight!
/ Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0