Sliten kropp är vad jag har efter min underbara helg

Tävlade i dag, och tro det eller ej jag VANN!



 Och igår så hade jag nattskejt, skejtade ca 6timmar aktivt med 5 as coola tjejer. Evelina, Ida, Ida och Vicci :) ! Här är några coola Pics:

 Jag kör en jävligt wb 5-o men blit mer att jag bara svänger på coopingen.
 
Körde lite vågat i lill verten, blir en najs film om skejtkvällen inom en framtid! Håll utkik i bloggen
 
Just ja, lördags morgon var jag med denna söta, sexiga tjej namn Angelica fast ni känner säkert igen henne, eller hur ? Jag överraske henne med mysfrukost, det var uppskattat.


Kommentarer
Postat av: Lillmaja

Grattis till vinsten snygging!

jag älskar dina överrasknings frukostar ^^

ta hand om er

2009-02-23 @ 18:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0