Tja bloggisen

SItter här hos Einar och försöker spela något jävla cp spel som ser ut såhär:



Ser kanske simpelt ut, men kan lova att det är vädligt avancerat och svårt. Mest svårt för om jag suger på det gör troligen alla det hoppas jag. Ikväll ska jag rida inte allt för avnligt på min lilla busiga sköthäst Mamma Mia känns lite drygt att behöva cykla till anumark men det är bara bra för mig att få lite motion.

Btw, Evelina och Dennis spelade upp några av sina egen gjorda låtar. Har faktiskt aldrig hört min syster sjunga "seriöst" men när jag gjorde det så grät jag random nog. Så fint var det! Om Evelina eller Dennis ser detta säger jag baar "great".
Annat värt är att jag har nu köpt Einars snowboard för 600spänn+skorna amazing!!!

Skriver mer ikväll !


PEACE

Kommentarer
Postat av: Kim

HAHA Rasmus har oxå det där spelet, hatar det för jag failar alltid. Såg din syster sjunga idag, hon va jätte duktig!! :)

2009-02-26 @ 17:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0