Hola!

Vi ber om ursäkt för dålig uppdatering och för inlägget här nedanför som tyder på mycket låg status. Vi hade nämligen en liten överenskommelse om att låta Olov skriva ett inlägg här i våran blogg. När han väl gjorde det fick han det att framstå som att jag hade skrivit det, men det förstår ni väl att jag aldrig skulle skriva att Olov är bäst/ kung osv. Ptss när det blir kallt nog att helvetet fryser till is kanske. KANSKE!
På tal om kyla. här snöar det nanting. Jag förstår inte hur himmelen kan vräka ur sig så mycket. Nej det blir dagens tankeställare tror jag.


Åh! Jag ser att vi har fått ytterligare en prenuerant. Välkommen! Du kommer säkerligen trivas i min och Mariannes värld!

Peace and löv gott folk /Angie

Kommentarer
Postat av: Daniella

Där har du ju en poäng, men jag gör aldrig hemlagad glass! Hur gör du den? :-)

2009-02-22 @ 18:59:35
URL: http://deniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0