Vildmannens panbiffar

Jag är så less på att plugga! Det kommer inget vettigt ur det. Nej jag har gött lust med att bara skita i allt och dra en eurotrip! Är det någon som vill haka på så är det bara att hojta!
Tjejen som jag ska köpa mina wayfarer av svarar inte så det kommer ta år och dar att få dom... Det är ljuset i mitt liv just nu. Mina wayfarer som inte är mina ännu!
Nu känner jag att migränen börjar sneaka sig fram också. schänt, fett schänt...
Nej inget mer depp nu. Det låter som om jag ska skära av mig handlederna eller något, men nej icket! Inget sådant lall här inte!


Jag bjuder på en skitsnygg bild från i somras.

pözz


Kommentarer
Postat av: Random

http://www.sovintage.se/wayfarertyp-c-81.html?zenid=6787cabdbe4cd7332231e4ba9cc5ffef



vad är felet?

2009-02-23 @ 22:14:16
Postat av: Anonym

oj va fin! :D PUSS!

2009-02-24 @ 14:29:49
URL: http://imlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0