Monday Morning Makes Me More Mad

Nej nu ska jag inte vara negativ, men däremot stressad. Missar repetionen på skolan nu inför ettornas projekt där jag ska dansa och vara tattarunge(passande för mig va). Min hals ville dock inte låta mig vara ifred idag, känns som jag sväljer järnspikar i mängder och så har jag nog lite öroninflamation. Satan i gatan säger jag bara. Men mammsen är här och tycker synd om mig alltid något.

Igår såg jag "I taket lyser stjärnorna" har aldrig läst boken men filmen var grym iallafall. Mamma, jag och Evelina(min syster) grät sönder från start till slut eller iallafall jag. Passande att alla tjejer i familjen gjorde något tillsammans för ni missade väl inte att det var alla kvinnors dag igår? Vi förtjänar en sådan dag,så hoppas att ni alla girls gjorde något som gjorde er glada.


Nej nu ska jag ta och nöta lite gitarr, ska fan bli bra på det! Bjuder på en bild på min vän Maria från vårat photoshout:


Visst har hon världens snyggaste läppar, blir nästan lite avundsjuk.

Ha en bra dag

Peace /Marran

Kommentarer
Postat av: Lexie

åh, jag vill också se i taket lyser stjärnorna :D

2009-03-09 @ 09:22:41
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Agnes

COOLMARIA :D

2009-03-09 @ 13:05:38
URL: http://agnesv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0