Morrn morrn

Kände att det var ett tag sedan vi uppdaterade sist så jag få ta mig i kragen och styra upp lite här i bloggen!
Lyssnar på  M o r r o n R o c k  med Nilsson, Körberg & Westerlund där det just nu är  l u r i n g e n  som går ut på att dom ringer upp en person och skojar lite med han eller hon. Riktigt busigt tycker jag.



Nej men om ni har något önskemål på vad jag och Marianne ska skriva här så får ni gärna komma med dom. Det känns nästan som om vi har fått lite idétorka!
Pz/ Angie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilket typsnitt använder du på texten ? :)

2009-03-24 @ 17:48:49
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Måste säga att luringen är FÖRJÄVLA dålig.. och att rockklassiker tappar de!

2009-03-26 @ 19:02:42
Postat av: lenne

vad äre här för dålig uppdatering :D

2009-03-30 @ 14:18:43
Postat av: merremaffian

VAD HAR HÄNder???

uppdatera ffs

2009-04-02 @ 20:42:26
URL: http://ajabajamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0