Vilken dag!

Idag har det mesta av min tid gått åt att träna inför ettornas projekt( en liten show som teater, bild, musik+ produktion, film har gjort) och jag ska dansa, är så nervös inför imorgon att jag kan knappt äta.

En annan spännande sak som hände idag var att det var "last man standing" på skolan. Det går ut på att alla anmälda får en lapp med en slumpartad elev som man ska eleminera( få ur spelet) genom att kasta en kudde, slå den med en sked på näsan eller tejpa på halsen. Nästan alla körde på skeden pga ingen hade orkat ta med sig nån kuddde, förutom satsarna.

Parnoida var alla denna dag, ingen vågade gå utanför biblioteket eller klassrummen. Men till slut föll jag offer för en satsare med kudde daim take u ! Men ni som är kvar i tävling good luck!

Nu ska jag göra min systers framsida till hennes p100 projekt, kä'nnermig lite stressad men vafan, vad gör man inte för syskon. Okej gör inte så mycket för hene men detta kan jag göra iallafall.

Krya på dig söt Angie och alla läsare ha en trevlig kväll så hörs vi imorgon :)


Peace Marran

 Snygg bild va ? Fick till knuten najs där


Kommentarer
Postat av: anno

jag höll på kissa på mig när du var tiggarbarn! hahaha.. din min. hahaha

2009-03-12 @ 09:56:21
Postat av: Anonym

Den var finare i färg!

2009-03-13 @ 18:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0