Softboll

På idrotten idag spelade vi softboll. Det var askul men gjorde asont... Magnus kastade en basebboll? rakt på min knäskål, inte så skönt men äh det är smällar man får ta annars hade Magnus tyckt att jag varit en mes.

"Jag har fått törnar. Man ska inte vara rädd i livet va. Man ska tåla lite smällar, va."

 

Efter idrotten käkade vi och for hem eftersom vi ska jobba med projektet och det kan man lika gärna göra hemma, men när jag kom hem så råkade jag somna så nu har jag all skit framför mig igen. Jag måste verkligen ta tag i mitt liv nu och inte hålla på att skjuta upp saker hela tiden. Ni får hjälpa till och puscha mig. Det behöver jag!

Här är en to do lista:
♣ plugga
♣ skejta
♣ träna inför yran
♣ börja äta regelbunden frukost
♣ dissa datorn
♣ ladda in ny musik på mobilen
♣ köpa ett par gladiatorsandaler
♣ fixa tågbiljetter eller festivalbuss? till peace and love
♣ sola
♣ bestämma om jag ska jobba båda perioderna
♣ köpa en bräda
♣ Bestämma/ beställa flygbiljett med Lisa
♣ köpa skivor och lp- skivor
BLOGGA OFTARE! fick nyss skäll av Elias
♣ träna


Pz, your Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0