Svennebanan




Precis som många andra blir jag riktigt less på människor som lyssnar på musik utan att värdera texterna eller som i vissa fall inte ens förstår budskapet men som ändå tycker att musiken är bra?! Ett bra exempel är Promoes Svennebanan som förmodligen kommer höras spelandes om och om igen i sommar. Själv tycker jag att Mårten är grym som artist och gör ett fantastiskt jobb men när jag tidigare läst på flera bloggar om fjortisar som lyssnar på låten bara för att den har ett skönt beat och inte lyssnat på själva texten så måste man nästan skratta lite. Hoppas att folk förstår mig och inte börjar skicka massa hatbrev för det vore väl tråkigt att sänka den fina stämningen här i bloggen eller vad sägs? Nu menar jag inte att ni inte får kritisera för det är ni välkomna att göra om ni nu känner för det.
Jaja det här var en av mina tankar som jag tänkte dela med mig av.

Fred och kärlek
/Angie 


Kommentarer
Postat av: tim

TRUE FUCKING SHIT!

2009-05-20 @ 00:24:48
Postat av: Nicke nyfiken

Kan du förklara budskapet i svennebanan, i ett nytt inlägg då?

2009-05-27 @ 17:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0